Дистанційне навчання 3 Вклас

  01.09.2022.

Доброго ранку!

Ми починаємо наш урок з повторення вивченого матеріалу.

Математика.

Тема: Рахунок в межах 100.


Плідно працюємо за відео.

Самостійно розв'язати і записати приклади в зошит.

Домашня робота не виконується. 

На вихідні я не задаю.


ЯДС.

Тема:Сигнали оповіщення населення. Тривога.


Дякую за увагу! Ви молодці! Так триматись!


Читання.

Тема: Вересень красне літо проводжає.

І.Кульська "Вересень".


1.Які слова добирає поетеса для опису вересня?2 .Чому називає його щедрим?

3.Які слова допомагають уявити вересеня як живу істоту?

 Дом. завд. Вивчити, що таке ілюстрація.

Спробуйте проілюструвати вірш.











01.09.2022.

Доброго ранку мої вже трошки дорослі діти!

Хочу привітати вас з найкращим днем.

Бажаю, щоб у вас завжди було величезне бажання вчитись та пізнавати усе нове!

Легкого навчального року, яскравих вражень!

Вітаю з Першим Вересня! Мира,добра і чистого неба!


Сьогодні наш перший урок буде присвячений такій темі:

"Ми українці: честь і слава незламним".


Ми Українці! За нами Перемога!


Дякую за увагу! Ви молодці!

Зустрінемось завтра 02.09.2022. на уроці математики.










03.06.2022.

Доброго ранку, діти та наші найкращі батьки!

Ось і прийшов той час,на який ви так довго чекали.Для вас пролунає останній дзвоник.Нашим малюкам він сповістить про те, що настала чудова пора-літні канікули.

У цей складний для нас час,хочу побажати, щоб вони були небезпечні та з мирним небом,веселі та цікаві.

А батькам,хочу побажати мудрості і терпіння бо виховувати і навчати дітей у цей складний час дуже важко але я вірю що вони нас не підведуть.

Вони в нас найкращі і найрозумніші!

Я Бажаю ,щоб першого вересня ми всі повернулися за шкільні парти!

Як кажуть, миру та спокою!!!



Добрий день!Поздоровляю с Днем захисту дітей!Бажаю вам тільки мирного неба!

01.06.2022.

Читання.

Тема:М. Леденцов"Морський коник"


Уважно слухайте та працюйте над текстом.

Математика.

Тема: Повторення.


Українська мова.

Тема: Повторення.


Дуже уважно працюємо за відео.

Молодці! Дякую за роботу на уроці!

30.05.2022.

Читання.

Тема:М.Леденцов"Голка-риба".

Виразно читати. Відповідати на запитання.

Підготувати інформацію про риб, які тебе цікавить.




Українська мова.

Тема:Повторення вивченого.


Працюємо за відео.Повторюємо все ,що ми з вами вивчили.

Математика.

Тема:Повторення вивченого.

Працюємо за відео.Дякую за роботу на уроці!
 

27.02.2022.

Українська мова.

Тема: Повторення  вивченого.

Працюємо за відео. Виконуємо всі завдання.Успіху !

Математика.

Тема: Повторення вивченого.

Виконуємо завдання за відео.

Читання.

Тема: А.Рибалка " Вовчик і сонечко".


Уважно слухаємо! Працюємо за відео.

Дякую за роботу на уроці!



25.05.2022.

Математика.

Тема: Повторення вивченого.

Виконуємо завдання  за відео. Працюємо в робочих зошитах.

Українська мова.

Тема: Слово.Значення слова.


Молодці! Працюємо за відео.

Читання.

Тема:М.Возіянов "Сонечко"

Дякую за роботу на уроці! 


24.05.2022.

Українська мова.

Українська мова
Тема. Повторення. Алфавіт
1. Пригадай назви букв і назви всі 33 букви української абетки.
2. Пригадай!
3. Перевір, чи правильно складений алфавітний список імен. Якщо знайдеш помилку, запиши правильно. Як ти гадаєш, які імена мають бути записані раніше: Артем чи АндрійВіта чи Валерій? Чому?

Артем, Андрій, Борис, Віта, Валерій, Ганна, Назар, Оксана, Марія, Роман, Степан, Яків, Данило

Математика.

Тема:Повторення вивченого.


Працюємо за відео.

Дякую всім за роботу!

Читання.

Тема: За Л.Біленькою "Казка неба".


Дякую за роботу на уроці!

23.05.2022.

Українська мова.

Тема. Повторення. Звуки і букви
1. Пригадай, як вимовляються  дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу (с. 10-11)
2. Допиши пропущені букви. Які звуки вони позначають?
Виріс в лісі білий гри*. Тато захворів на гри*.Ой, болить у хлопця зу*, бо не хоче їсти су*.Упіймали хлопці ри*ку. Дід і баба тягнуть рі*ку. Прочитала Оля ка*ку. Хлопчик приміряє ка*ку.
3. Знайди і виправ помилки. Запиши правильно.

Під беріски, під дупки поговалися грипки. Вже верба серешками розцвіла. Під кущем сховалася ягітка-суничка.

Математика.

Тема:Таблиця множення на 8 і 9.Таблиця ділення на 8 і 9.

Працюємо за відео.Виконуємо всі завдання.Вивчаємо таблиці ділення та множення на 8 і 9.
Читання

Тема: В.Бондаренко "Розумаха".

Працюємо за відео. Можна намалювати ілюстрацію до оповідання.

Бажаю вам успіху! Дякую за роботу на уроці!

20.05.2022.

Математика.

Тема:Перевірка знань.

Діагностувальна робота.Зроблену роботу надіслати  у вайбер.

Робота виконується на окремому аркуші

Українська мова
Тема. Закріплення вивченого матеріалу

Робота з підручником. Виконай вправу 2 на с. 142. Запиши текст, добери до нього заголовок. Знайди дієслова, використані в тексті. Запиши їх в абетковій послідовності, поставь наголос у словах.

23.05.2022.

Українська мова.

Тема. Повторення. Звуки і букви
1. Пригадай, як вимовляються  дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу (с. 10-11)
2. Допиши пропущені букви. Які звуки вони позначають?
Виріс в лісі білий гри*. Тато захворів на гри*.Ой, болить у хлопця зу*, бо не хоче їсти су*.Упіймали хлопці ри*ку. Дід і баба тягнуть рі*ку. Прочитала Оля ка*ку. Хлопчик приміряє ка*ку.
3. Знайди і виправ помилки. Запиши правильно.

Під беріски, під дупки поговалися грипки. Вже верба серешками розцвіла. Під кущем сховалася ягітка-суничка.

Математика.

Тема:Таблиця множення на 8 і 9.Таблиця ділення на 8 і 9.

Працюємо за відео.Виконуємо всі завдання.Вивчаємо таблиці ділення та множення на 8 і 9.
Читання

Тема: В.Бондаренко "Розумаха".

Працюємо за відео. Можна намалювати ілюстрацію до оповідання.

Бажаю вам успіху! Дякую за роботу на уроці!

18.05.2022.


Математика

Тема:Перевірка множення та ділення.


В цій темі обов'язково повтори і вивчи правило. Будьте уважні!

Українська мова.

Тема:Повторення.Звуки і букви.Склад.Наголос.


Працюємо за відео у робочих зошитах.

Читання.

Тема:Н.Вернигора "Диво у долоньках".

Дуже важливо уважно прослухати і прочитати оповідання.

Дати змістовні відповіді на запитання.

Дякую за роботу на уроці! Ви молодці! Ми все здолаємо!

17.05.2022.

Математика.

Тема: Складені задачі на кратне порівняння.Таблиця множення на 7.Таблиця ділення на 7.


Працюємо за відео.Вивчаємо таблицю множення на 7 і таблицю ділення на 7.

Літературне читання.

Тема:Л.Коломієць " У лісочку".


Виразне читання .Відповідаємо на запитання за підручником.

Українська мова.

Тема: Розвиток мовлення.

Навчаємось складати розповідь на основі власного досвіду.


Завдання виконуємо у робочому зошиті.

Ви молодці! Дякую за роботу на уроці.

Тримаємось!





16.05.2022.

Математика.

Тема:Таблиця множення на 6.Таблиця ділення на 6.

Любі діти! Працюємо за відео і вчимося складати таблицю множення та таблицю ділення на 6.


Українська мова.

Тема:Повторення , закріплення все що вивчили про текст.

Бажаю всім успіхів у роботі.


Літературне читання.

Тема: " Кревет Вася" за В.Нестайком.


Уважно прочитайте текст і дайте відповіді до запитань.

Перекажіть текст своїм рідним які знаходяться поруч з вами.

Бажаю успіхів!










13.05.2022.

Математика.

Тема: Задачі, що містять просту задачу на збільшення або зменшення числа у кілька разів.Кратне порівняння.


Дорогі мої, працюємо за відео.

Бажаю успіху!

Літературне читання.

Тема:В.Чухліб "Заячий холодок".


Уважно працюємо за відео.



11.05.2022.

Літературне читання.

Тема:О.Павлова"Якби я мав такі кросівки".


Чудово! Всі завдання виконали.

Математика.

Тема: Таблиця множення на 5.Таблиця ділення на 5.

Працюємо за відео.

Українська мова.

Тема: Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.

Працюємо за відео.Ви молодці!


10.05.2022.

Математика.

Тема: Збільшення або зменшення числа у кілька разів.

Працюємо за відео.Запам'ятовуємо головні правила.

Літературне читання.

Тема:

Другу частину читаєте самостійо .


Бажаю вам успіху! До зустрічі!.



09.05.2022.

Математика.

Тема:Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

Працюємо за відео.Ви молодці! 

Українська мова.

Тема:Навчаюся створювати висловлювання на відому тему.Написання розповіді про усмішку.

Працюємо за відео і викогуємо всі завдання.

Пригадайте , що таке слова родичі?

Що таке прикметник? Яку людину називають чемною?

З яких частин складається текст?

Літературне читання.

Тема:" Я все зможу!" (за Дж.Мур.-Маллінос)

Молодці!Дякую за роботу на уроці!


06.05.2022.

Математика.

Тема: Таблиця множення на 4.Таблиця ділення на 4.

Дорогі мої, працюємо за відео.

Вивчаємо таблицю, а хто вже вивчив повторюємо і працюємо у зошиті.

Бажаю всім успіху!
Українська мова.

Тема: Навчаюся складати текст про події із власного життя.

Працюємо за відео.

Дякую за роботу на уроці!


Літературне читання.

Тема:" Пластиковий песик" за О.Коротюк.

Тихих і мирних вихідних!



04.05.2022.

Математика.

Тема: Задачі на різнецеве порівняння.

Працюємо за відео.Повторюємо таблицю множення та ділення на 3.Пригадуємо назви компонентів при множенні та діленні.

Самостійно виконаєте задачу №4.

Дякую за роботу на уроці!

Українська мова.

Тема:Диктант.

візьміть окремий аркуш і запишіть диктант.У кого відсутній папір працюємо у зошиті.

Ви молодці!Все буде добре!

Перед написанням повторіть правила.Ви їх почуєте на відео.

Дату не писати.

Починаємо писати з гарним настроєм!

Літературне читання.

Тема: Л.Неаєв"Про жовті грушки та червоні вушка".


Роботу в зошиті виконувати не треба!

Усно відповідаємо на запитання.

Переказуємо своїм рідним та близьким!

Бажаю всім успіху!



03.05.2022.

Математика.

Тема: Задачі на знаходження різниці, що містять просту задачу на зміст частки.

Дорогі мої, працюємо за відео.

Уважно слухаємо і відповідаємо на запитання та все що потрібно записуємо у зошит.

Українська мова.

Тема:Навчаюся складати текст за малюнком і запитанням.

Продовжуємо працювати у зошиті.Повторюємо, що вивчили на попередньому уроці.Закріплюємо що таке текст-опис та текст- розповідь.

Складаємо текст за малюнком за запитаннями.

Літературне читання.

Тема: 

Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання.

Прочитайте текст в особах.

Дякую за роботу на уроці.





02.05.2022.

Математика.

Тема:Таблиця множення числа 3.Таблииця ділення на 3.

Виконуємо роботу за відео.

Повторюємо назви компонентів при множенні та діленні.

Будьмо уважними і все буде добре!

Українська мова.

Тема:Навчаюся складати текст за серією малюнків.


Працюємо дуже уважно і виконуємо завдання за відео.

Літературне читання.

Тема: З. Мензатюк " Золоте серце".

Працюємо за відео.

Ви молодці! 


29.04.2022.

Математика.

Тема:Знаходження невідомого множника.Знаходження невідомого діленого або дільника.


Ви молодці! Беремо зошит і ручку та працюємо за відео.

Дом.завдання: обов'зково вивчити або повторити компоненти при множенні та діленні.

Українська мова.

Тема:Навчаюся складати текст за ілюстрацією.

Робота з деформованим текстом.


Працюємо за відео.

Дякую за роботу на уроці!

Всім бажаю здоров'я і тихих вихідних.

27.04.2022

Математика.

Тема:

Задачі на знаходження суми, що містять просту задачу на зміст добутку.


Працюємо за відео.

Бажаю вам успіху.

Українська мова.

Тема:Навчаюся розрізняти текст-опис.Складаю питальні речення до тексту.


Працюємо за відео.

Читання.


Ви молодці! 

Дякую за роботу на уроці!

26.04.2022.

Математика.

Тема:Складені задачі на знаходження остачі, що містять просту задачу.

Працюємо за відео.Всім бажаю успіху! Ви чудові дітки!

 Українська мова.

Тема:Типи текстів.Навчаюся розрізняти текст- розповідь.Складання усної розповіді.

Працюємо за відео.

Читання.

Попрацюємо разом.











Бажаю успіхів!













22.04.2022.

Математика.

Тема:Таблиця множення на 2.

Таблиця ділення на 2.


Працюємо за відео.

Всім бажаю тихих вихідних!

Та вітаю зі святом Пасхи.

Бажаю всім успіху!

20.04.2022.

Математика.

Тема: Ділення на рівні частини.

Працюємо за відео. Молодці!

Українська мова.

Тема: Навчаюся знаходити в тексті засоби мови, відновлювати деформований текст.


Бажаю всім успіху! Виконуємо завдання за відео.


Всім привіт!

19.04 .2022 Вівторок.

Математика.

Тема:Ділення з 0 та 1.Множення і ділення на 10.

Працюємо в зошиті за відео.


Українська мова.

Тема: Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту.

Ви молодці! Працюємо! 

Виконуємо завдання у зошитах.Все буде добре! 
Ми все здолаємо!

Літературне читання.

Я вважаю, що ви  вже прочитали наш підручник. Ваше завдання зараз навчитися виразно читати і вміти вільно переказувати.

Можна читати любі дитячі книжки але ваше завдання вміти переказати те що ти прочитав і зробити висновок про головну думку.

Ми супер! І у нас все буде гаразд!

18.04.2022 Понеділок.

Українська мова.

Тема:Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками.


Працюємо за відео. Ви молодці. Все буде добре!

Математика.

Тема: Взаємозв'язок 


множення і ділення.

Дякую.Ви молодці.

14.04.2022. Четвер.

Математика.

Тема:Правила порядку виконання дій у виразах.

Будьте уважні: запам'ятайте які дії 1 ступеня,а які 2 ступеня.



Тема: Множення на 0 та 1.


Працюємо , рахуємо і ми переможемо!

13.04.2022.Середа.

Українська мова.

Добрий день. Всім гарного настрою і Мирного неба.

Тема:Навчаюся скадати різні за інтонацією речення.

Працюємо за відео.

Ви всі молодці! У нас все вийде!

Тема:Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями.


Працюємо за відео.Ви супер-учні.Все буде гаразд!

Тема:Навчаюся складати речення за малюнками.

Читання в особах.



До зустрічі.

12.04.2022 Вівторок.

Добрий день .Бажаю всім здоров'я і миру.

Математика.

Тема:Знайомство з арифметичною дією множення.

Можна працювати за відео. Обов'язково вивчити назви компонентів при дії множення.

Математика.

Тема:Знайомство з арифметичною дією ділення.


Працюємо за відео. Обов'язково вивчити компоненти при діленні.

Тема:Знайомство з математичним виразом добуток і частка.


Працюємо за відео.





17.02.2022.Четвер .

Російська мова.

Тема: Деление текста на части. План.

Работаем по учебнику.

ст.90 упр 283.

-Прочитай;

-О какой профессии идёт речь?

-Запомни выделенное слово шофёр.

-Просмотрите видео.

-Работаем в тетради.

ст.42-43.

-упр.1-выбрать дорожку голодному волку.

-упр. 2-определите части текста, 

соединив их с названиями в рамках.

План-это заголовки частей текста.

-упр. 3-прочитай текст, сверь его с планом, пронумеруй части текста по плану.

-перескажи текст по плану.

Дом.зад. Списать начало текста.



16.02.2022. Середа.

Математика.

Тема: Задачі на знаходження суми.


Працюємо за відео.Записуємо число,класна робота і калігр.хвилинка.

58 58 58 58.

Дом.завд. с.89 №2 (3ст).


Українська мова.

Тема: Навчаюся вживати службові слова в мовленні.


Працюємо за відео.

Дом.завд. Впр №6 .


Читання.

Тема: Дивовижний дарунок. Надія Кир'ян "Котики" (продовження) 

Виразне читання тексту с.99-100, відповіді на запитання в кінці тексту.

Дом.завд: намалюйте ілюстрацію до казки( вербові котики або котика або портрет кицьки).


15.02.2022 Вівторок.

ЯДС.

Тема:  Підсумковий урок.

-Дуже уважно переглянули розділ який ми вивчили  і підготувались до написання роботи.

-Взяли окремий аркуш, написали Прізвище і ім'я та число 15.02.22.

-Працюємо на с."Підсумковуємо разом".


Математика.

Тема: Додаємо і віднімаємо числа частинами.


Роботу починаємо за відео.

-Записуємо число, класна робота.

Калігр.хвилинка.

65 65 65 65.

Дом.завд. с88 №  6.


Українська мова.

Тема: Службові слова.



Працюємо в зошиті за відео.

Записуємо число , класна робота.


Читання.

Тема: Дивовижний дарунок.Надія Кир'ян "Котики".

-Перенесіться подумки на весняну галявину, вдихніть запах квітів, відчуйте їхній аромат.

-Які весняні квіти ви побачили на галявині?

-Робота за підручником.

с.99-100. Відпов.на запит.



14.02.2022 Понеділок.

Читання.

Тема: Леся Українка -поетична квітка України.

Леся Українка "Пісенька весняної води".

-Сьогодні на уроці ми ознайомимось із життєвим і творчим шляхом української поетеси Лесі Українки.

-Переглядаємо відео і працюємо разом.


2.Домашнє завд. виразно читат.вірш.


Математика.

Тема: Додаємо і віднімаємо числа частинами.


Виконуємо завдання за відео.

-Записуємо число, класна робота.

-Калігр.хвилинка : 46  46  46  46.

3. Дом.завд. с.87№2 (третій стовпчик з будиночком).


Українська мова.

Тема"Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні.

1 .Записуємо число, класна робота .

2.Каліграф.хвилинка.

Д д  Д д

3.Словникові слова.

Дятел, диктант, диван, духмяний, дитина. дзьоб.

4.Працюємо за підручником с 97 впр 29.

Заміни сполучення слів за зразком:

Книжка з бібліоттеки-бібліотечна книжка;

5. -Поясніть , що називають записані слова?

-На які питання відповідають?

-Хто зображений на малюнку?

-Що вони роблять?

6.Пригадай  правила етикету спілкування по телефону.

7.С 93 впр 19.

-Прочитай вірш-загадку Дмитра Білоуса.Назвіть два відгадані слова. Поясніть, що вони називають?

8.Домашнє  завдання. 

Складіть і запишіть речення з відгаданим словом-назвою числа.


ЯДС

Тема: Користування телевізором, та сучасними планшетами і телефонами.

-Чому потрібно дотримуватись правил користування ?


 Сьогодні ви дізнаєтесь про шкідливий вплив на здоров'я сучасної техніки (телевізора, комп'ютера, мобільного телефону), ознайомитеся з правилами безпеки користування ними.

IV МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

        Телевізор, комп'ютер, телефон — корисні речі. Але тим, хто неправильно ними користується, вони не залишають часу для навчання, прогулянок і допомоги батькам. А ще можуть зіпсувати зір, поставу і навіть спричинити залежність.

        Сьогодні створимо памятку безпечного користування сучасною технікою, щоб техніка не була для вас шкідлива, а корисна.

V.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

ТЕЛЕВІЗОР

1.    Мозковий штурм.

-  Для чого потрібен телевізор? (Щоб знати, що відбувається у світі, для відпочинку, для користі новинок: артисти, страви, шоу, конкурси).

- У кого є телевізор?

– Які телепередачі ваші улюблені?

– Який останній мультик ви бачили?

 

2. Розповідь вчителя.

     Видів телевізорів є дуже багато різні за розміром, наповненням функцій, на пульті, сенсорний, вимикається за таймером, можна збільшити, зупинити зображення, у 3-Д форматі можна відчути ніби ви учасник фільму (такі відчуття), але основне завдання показ інформації, яку ми сприймаємо чи відео, чи звук, чи текст.

      Телевізор може бути ворогом. Оскільки, спілкуючись з телевізором, ви не отримує зворотного зв'язку. Телевізор не відповідає на питання, не задає своїх.
Мерехтливі картинки відволікають, змушуючи дітей завмирати біля екранів, а значить, крадуть час на розвиток своїх здібностей в натуральному спілкуванні та іграх. Чим більше годин в
и дивитеся телевізор (будь це навіть найкорисніша дитяча передача або мультфільм), тим менша кількість часу залишається на рух.
        Особливо пильно необхідно слідкувати за вибором каналів і передач для дитячого перегляду. Агресивні елементи реклами, деяких передач часто травмують дитячу психіку, призводячи до розвитку неврозів і непояснених страхів. Коли надто близько сидите біля телевізора, чи погане освітлення, то очі менше кліпають, не зволожуються, псується зір. Надто голосне звучання псує слух. Коли довго дивитися телевізор увечері, то можуть наснитися погані сни, ви не виспані матимете погану працездатність. А сидіння в одній позиції тривалий час призводить до викривлення хребта.

 Рекомендовані умови для роботи за комп'ютером

- Сидіть глибоко на твердому стільці з високою спинкою, що має вигин для попереку,

- це вирівняє спину і дасть підтримку шиї. Край стільця не повинен тиснути на судини під колінами.
- Використовуйте мишку відповідних розмірів, зручної форми.
- Робіть перерву в сидячій роботі, вставайте і ходіть 15-20 хвилин кожні 1-2 години.

ТЕЛЕФОН

Практичне застосування телефона.

Виклик рятувальних служб: пожежна, незнайомий подзвонив. Аналіз відповідей.

 

4. Повідомлення вчителя

        Люди, які говорять по мобільному в день більше години, в майбутньому загрожують рак і проблеми з мозком. Від телефонів страждають розумові здібності дітей - зокрема, знижується грамотність. Порушується робота нервових клітин.      У дітей, які використовують мобільні телефони, можна очікувати таких розладів, як ослаблення пам’яті, зниження уваги, розумових і пізнавальних здібностей, дратівливість, порушення сну.

ВАЖЛИВО! 8 способів знизити ризик
- Постарайтеся говорити якомога коротше.
- Якщо можна не дзвонити, а написати СМС - пишіть, це безпечніше.
- Не притискайте трубку до вуха, тримайте на відстані хоча б декількох сантиметрів. Найбезпечнішим - використовувати блютуз
, скайп.
- Пам'ятайте: максимальне випромінювання йде, коли ви додзвонюєтеся до абонента, і йдуть гудки. У цей час телефон треба тримати на максимальній відстані від голови. Коли ви вже додзвонилися, потужність випромінювання падає.
- Вночі телефон краще відключати
або тримати його на відстані МІНІМУМ 1 метра 20 см від голови.
- Категорично не можна заряджати телефон біля ліжка розетки. Інакше ви отримаєте дуже небезпечне
 випромінювання.

Робота в зошиті з друкованою основою.

Дом.завд. Повторити все з чим ознайомились на уроці.

11.02.2022.

Розвиток зв'язного мовлення.

Тема: Використовую службові слова.

Працюємо у зошиті. Вправи 1-5.

 Прочитай пораду мудреця, доповнюючи її словами з довідки. Запиши їх. Підкресли службові слова.

 Добре близькі за значенням слова до іменника труд впр 2;

Склади і запиши з ними речення уживаючи службові слова впр 2

 Доповни речення і запиши їх. Підкресли службові слова впр 3.

Установи відповідність між початком і кінцем прислів’я за допомогою стрілок. Поясни, що означають ці прислів’я. Підкресли службові слова впр 5.








Домашнє  завдання :с 29 впр 5 запиши одне прислів'я з пам'яті.


Математика.

Тема: Додавання і віднімання чисел частинами.

Виконуємо завдання за відео.




Дом.завдання: с .85  №2 (16+18, 83-56)

№4 3 вираз 23-(8+4-7) .


ЯДС.


Тема: Безпечна поведінка вдома.

Робота за підручником с.44-47 прочитати виразно текст.

Переглянь відео і запам'ятай: Головне не панікуй!







10.02.2022 Четвер.

Російська мова.

Тема: Содержание и заголовок текста.

-Вспомните, что такое текст?

-Из чего состоит текст?

-Что такое заголовок текста?

-Текст обычно состоит из трех частей( начало-зачин, основная часть, концовка-кінцівка)

Желательно текст чтоб прочитал кто-то из взрослых.

 Были брат и сестра — Вася и Катя; и у них была кошка. Весной кошка пропала. Дети искали её везде, но не могли найти.

Один раз они играли подле амбара и услыхали — над головой что-то мяучит тонкими голосами. Вася влез по лестнице под крышу амбара. А Катя стояла внизу и всё спрашивала:

— Нашёл? Нашёл?

Но Вася не отвечал ей. Наконец, Вася закричал ей:

— Нашёл! Наша кошка… И у неё котята; такие чудесные; иди сюда скорее..

Катя побежала домой, достала молока и принесла кошке.

Котят было пять. Когда они выросли немножко и стали вылезать из-под угла, где вывелись, дети выбрали себе одного котёнка, серого с белыми лапками, и принесли в дом. Мать раздала всех остальных котят, а этого оставила детям. Дети кормили его, играли с ним и клали с собой спать.

Один раз дети пошли играть на дорогу и взяли с собой котёнка.

Ветер шевелил солому по дороге, а котёнок играл с соломой, и дети радовались на него. Потом они нашли подле дороги щавель, пошли собирать его и забыли про котёнка.

Вдруг они услыхали, что кто-то громко кричит:

«Назад, назад!» — и увидали, что скачет охотник, а впереди его две собаки увидали котёнка и хотят схватить его. А котёнок глупый, вместо того чтобы бежать, присел к земле, сгорбил спину и смотрит на собак.

Катя испугалась собак, закричала и побежала прочь от них. А Вася что было духу пустился к котёнку и в одно время с собаками подбежал к нему.

Собаки хотели схватить котёнка, но Вася упал животом на котёнка и закрыл его от собак.

Охотник подскакал и отогнал собак; а Вася принёс домой котёнка и уж больше не брал его с собой в поле.

-Какой заголовок ,т.е название, можно подобрать к тексту?

-Что происходило в начале? в середине? в конце?

-Какие эмоции вам передались?( радость, страх, наслаждение)

1.Работа с учебником.Упр.278  -279 (устно)

с. 88-прочитать правило и выучить.

с.89 прочитать и выучить что такое текст.

2.Работа в тетради с.41 упр2-3.(при выполнении используем выученные правила.)

Дом.задание. Выучить правило. Запомнить главное (заголовок, текст, содержание).

08.02.2022

Читання. 

Тема: Ознайомлення з поняттям"Діалог". К.Перелісна "Весна"-Сьогодні ми продовжуємо роботу над творами про весну.

1.Робота над віршем К.Перелісної "Весна"

Перегляд відео і робота за ним.



Дом. завдання за відео.


Українська мова.

Тема: Навчаюся розрізняти слова за значенням та питанням.

1.Каліграфічна хвилинка.

 Б б

2.Словниковий диктант. 

Дятел, до побачення, алфавіт, будь ласка, співчуття, на добраніч.

3.Працюємо за підручником с.96 впр26.

-прочитай вірш;

-випиши з вірша іменники за абеткою;

-поясни їхнє написання.

Впр.27-усно.

Впр .28 . Прочитайте слова написані праворуч.( читати, міркувати, додавати, малювати, бажати, уміти)

-Поясніть,що називають записані слова?

-На які питання вони відповідають?

-Замініть подані слова за зразком і запишіть.

итати-читання)

4.Дом.завдання

-Складіть речення з однією парою слів з вправи 28.


Математика.

Тема: Пошук розв'язання задачі.Синтез.

1.Каліграфічна хвилинка.

28 28 28 28

2.Мат.диктант.

-Зменшуване 13,від'ємник подано сумою чисел 6 і 5;

-Число 16 зменшити на різницю чисел 11і 6;

-Число 8 збільшити на суму чисел 4 і 5;

-На скільки число 8 менше від суми чисел 7 і 4;

3. Робота за підручником.

с.83 Робота над задачею.№1

-Виділяємо числові дані.

-Виділяємо ключові слова.

-Що достатньо знати, щоб відповісти на запитання задачі?

-Чи можна зразу відповісти на запитання задачі?

-Отже, ми від запитання перейшли до числових даних, розв'язання записуємо в зошит.

4.Приклади №3 виконуємо в зошиті.

5. №4 Визнач порядок дій і виконай обчислення. 

6.Дом.завд.№5

ЯДС.

Тема: Безпечне дозвілля.

Робота за підручником с.42-43

Перегляньте відео.


2.Вивчи номери телефонів своїх рідних та людей, які можуть прийти на допомогу.

Номер виклику всіх рятувальних служб 112

3.Робота в зошиті . с16-17.

4.Домашнє завдання: с.42-43.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  09.02.2022. Середа. Читання. Тема: В.Гринько "Струмок" і А. М'ястківський "Пролісок". - Весняна природа дивує щодн...