09.02.2022. Середа.
Читання.
Тема: В.Гринько "Струмок" і А. М'ястківський "Пролісок".
-Весняна природа дивує щодня! Отже, продовжуємо милуватися подарунками весни!
1.Робота над віршем Варвари Гринько "Струмок".
-Робота зі словами:
Десна, Дніпро, Чорне море.
-Що означають ці слова?
-Прочитай слова,дотримуючи наголосу.
а) Вправа "Передбачення" (за заголовком та ілюстрацією)
-Прочитайте заголовок вірша.
-Розгляньте ілюстрацію.
-Як ви гадаєте, про що цей вірш?
Читання вірша учнями.
-З яким почуттям слід читати цей вірш?
-Хто міг розмовляти зі струмком?
-Скільки у вірші речень?
2.Робота над віршем Андрія М'ястківського "Пролісок".
Вправа "Передбачення" (за заголовком і ілюстрацією)
--Прочитайте заголовок вірша.
-Розгляньте ілюстрацію.
-Як ви гадаєте, про кого або про що цей вірш?
Читання вірша учнями.
-Навчіться читати кожне речення, дотримуючи пауз.
Робота над усвідомленням змісту.
-Хто міг розмовляти з проліском?
-Скільки у вірші речень?
-Яких речень більше? Розповідних чи питальних?
Читання за особами.
-Чиї слова потрібно читати із питальною інтонацією? А чиї -спокійно,як пояснення?
-Доберіть до слова Пролісок слова-назви ознак(прикметники).
-Із чим можна порівняти пролісок?
-Чи можна ці квіти назвати ніжними,стрункими?
-А сміливими?
"Квест-цікавинка"
Пролісок
Українська народна казка Полтавщини
Був собі малесенький пролісок. Узимку він спав у мерзлій землі. Йому було холодно. Снилась проліскові весна.
Одного разу припекло сонечко. Земля відтанула. Пролісок відчув тепло і поліз крізь товщу торішнього листя, крізь сніг і льодову кору. Потім він потягнувся, розправив зелені ручки і подумав: «Це вже мабуть, весна прийшла!»
Він зовсім виліз на поверхню і розкрив свої блакитні очі. Усміхнувся і сказав:
— Добридень, Веснонько!
Йому відповів легенький вітерець:
— Привіт, привіт, Проліску!
Злегка гойднув квіточку і полетів далі. На ніжну голівку з кущика злетіла крапля прохолодної свіжої води.
— Ой, що це? — скрикнув пролісок і радісно засміявся. Ніби у відповідь залунала дзвінка, весела пісенька синички Зіньки, яка сиділа над ним на кущику.
— То весна, проліску, весна!
Домашнє завдання. с.97 виразне читання віршів.
Українська мова.
Діагностувальна робота .Мовна тема.
На окремому аркуші паперу вгорі записуємо сьогоднішнє число,
прізвище та ім'я.
-Інформацію відправлю ще на Viber.
Математика.
Тема: Додавання і віднімання чисел частинами.
Каліграфічна хвилинка:
17 17 17
Починаємо працювати за відео.
-Домашне завдання .
с.85 №6 (4 і 5стовпчик)